اتوباربری فست

شرکت حمل و نقل و باربری fast

اتوباربری فست

شرکت حمل و نقل و باربری fast

مشکلات احتمالی باربری در اسباب کشی

اکثر مردم در طول زندگی خود جابه جایی و نقل مکان را تجربه کرده اند و با مشکلات آن تا حدودی آشنایی دارند. آگاه شدن به مسائل و مشکلات باربری می‌تواند برای افرادی که اسباب کشی را تجربه نکرده‌اند آموزنده باشد و به آنها در مدیریت زمان و برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی کمک کند. 

 مشکلات احتمالی باربری در اسباب کشی

اکثر مردم در طول زندگی خود جابه جایی و نقل مکان را تجربه کرده اند و با مشکلات آن تا حدودی آشنایی دارند. آگاه شدن به مسائل و مشکلات باربری می‌تواند برای افرادی که اسباب کشی را تجربه نکرده‌اند آموزنده باشد و به آنها در مدیریت زمان و برنامه ریزی مناسب برای اسباب کشی کمک کند. در ادامه مطلب به شرح مختصری از مشکلات مربوط به باربری می‌پردازیم.

۱- نبود زمان کافی برای حمل و انتقال وسایل به مکان جدید

گاهی اوقات افراد به دلیل هماهنگ نکردن به موقع با شرکت های حمل اثاثیه ، در هنگام اسباب کشی دچار مشکل می‌شوند. برخی از این مشکلات ناشی از گم کردن آدرس مکان جدید توسط ماشین های حمل بار هستند و یا اینکه به دلیل تاخیر در بارگیری با مشکلات ترافیک شهری و شلوغ بودن خیابان ها مواجه می‌شوند و به دنبال آن ساعاتی را در راه سپری می‌کنند تا به مقصد برسند و بنابراین ممکن است دیر به مقصد برسند.

۲- عدم دقت در حمل و نقل وسایل

در حوزه حمل و نقل درون و یا برون شهری رعایت دقت در طول دوران اسباب کشی از جمله موارد مهم و ضروری به شمار می‌رود. چه در نحوه بسته بندی و چه در نحوه انتقال وسایل می‌بایست دقت لازم برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی صورت گیرد. با رخ دادن کوچکترین سهل انگاری در کار حمل و باربری ممکن است خسارتی جبران ناپذیر به طرفین قرارداد شرکت های باربری وارد شود. گاهی اوقات بی دقتی در جابه جایی ابزار و وسایل منجر به شکستن و یا خراب شدن وسایل می‌شود که باعث ناراحتی افراد می‌‌شود و خاطره ای تلخ از اسباب کشی را در ذهن آنها ایجاد می‌کند.

۳- حمل ناصحیح بار

عدم توجه به روش های اصولی و درست حمل بار باعث بروز انواع ناراحتی های جسمی برای کارگران حمل بار می‌شود و برخی اوقات نیز حمل نادرست بار موجب آسیب زدن به محتویات داخل کارتن ها و خرابی وسایل می‌شود. برای انتقال بار بایستی از روش های استاندارد حمل و نقل استفاده کرد.

۴- استفاده از کارتن های نامرغوب

جنس کارتن هایی که برای بسته بندی استفاده می‌شوند خیلی مهم و در تامین کیفیت باربری موثر است. استفاده کردن از کارتن هایی که جنس محکم و مقاومی ندارند و تحمل فشار ناشی از بار را ندارند موجب از بین رفتن کارتن و در نهایت خراب شدن اثاثیه می‌شوند. شرکت های حمل بار برای انواع بسته بندی، جعبه های مقوایی و ضخیم مخصوصی را تولید و تهیه می‌کنند که با در اختیار گذاشتن آنها برای مشتریان خود آرامش و آسودگی خیال را به ارمغان می‌آورند.

با توجه به مسافتی که برای جابه جایی در نظر گرفته می‌شود شرکت های باربری انواع جعبه ها و کارتن‌ها را در جنس ها و اندازه های مختلف به مشتریان خود معرفی می‌کنند و به درخواست مشتری در اختیارشان می‌گذارند.

۵- کارگران نابلد

آموزش دادن به نیروی کار از طرف شرکت های باربری جزء اصلی ترین وظایف آنهاست. کارگران تازه کار و یا کارگرانی که نحوه انتقال ابزار و وسایل را به درستی نمی دانند، هم خود دچار سردرگمی می‌شوند و هم فرایند اسباب کشی را مختل می‌کنند. بنابراین لازم است که قبل از اعزام آنها برای جابه جایی، آموزش هایی در رابطه با کار حمل و نقل به آنها داده شود تا بتوانند در زمان جابه جایی وظیفه خود را به صورت حرفه ای انجام دهند.

۶- بسته بندی نامناسب

طرز بسته بندی اثاثیه وسایل علاوه بر دقت و حوصله به خلاقیت و آگاهی نیز نیازمند است. اینکه چگونه و با چه نوع جعبه ای وسایلمان را بسته بندی کنیم به دانش و تجربه ما بستگی دارد. بعضی اوقات بسته بندی نادرست منجر به صرف زمان بیشتر برای جا به جایی می‌شود و یا هزینه و نیروی کار بیشتری را صرف نقل و انتقالات می‌کند. بهتر است برای بسته بندی ابزار و وسایل مورد نظرمان از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیریم.