اتوباربری فست

شرکت حمل و نقل و باربری fast

اتوباربری فست

شرکت حمل و نقل و باربری fast

باربری ملاصدرا

باربری در ملاصدرا : بهترین سرویس باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری ( از مبداء تهران ) با کلیه امکانات باربری و بسته بندی را از اتوبار ملاصدرا بخواهید. این مجموعه خدمات ویژه ای برای محدوده ملاصدرا در نظر گرفته است. با ما تماس بگیرید.


اتوبار و باربری در محدوده ملاصدرا


باربری VIP با بیش از 20 سال تجربه در زمینه حمل و نقل شهری و رزومه درخشان و معتبر آماده همکاری با ادارات، موسسات در ملاصدرا میباشد. همچنین انجام اسباب کشی خانگی و بسته بندی حرفه ای اثاثیه متزل از دیگر سرویس های باربری ملاصدرا است.

  ادامه مطلب ...

باربری فست

باربری فست -  باربری فست  برای انجام آسان و هرچه بهتر کار مشتریان خود ، اقدام به ارائه مشاوره هایی کامل و جامع به مشتری ها، حتی مشتری های تلفنی می نماید. دارای اپرتور هایی می باشد و بصورت شبانه روز آماده ی ارائه ی توضیحات جامع و مفید به مشتری ها می باشد و پس از آن بهترین گزینه ی ممکن را با توجه به شرایط مشتری ها به آنان پیشنهاد و ارائه می دهند.

 باربری فست در ارائه خدمات خود به مشتریان ، از بهترین و برترین خدمات بسته بندی اثبات و اثاثیه استفاده می کند و همچنین برای حمل و نقل آن ها از کارگر هایی مجرب ، ماهر و زبر دست استفاده می کند.

ماشین های باربری فست  اعم از سبک یا سنگین در تمام زمان ها حضور به موقع و در اسرع وقت در محل اعلام شده توسط مشتری را دارد.

و در هنگام جا به جایی ، وسایل مشتری ها را مانند وسایل شخصی خودش می داند و در جهت سلامت وسایل بسیار دقیق و محتاطانه رفتار می نماید . 

ارائه خدمات باربری در تهران به صورت شبانه روزی و با تعرفه مناسب و کارشناسی شده

شماره تلفن دفتر شمال تهران : 22142131

شماره تلفن دفتر غرب تهران : 44488581 - 44363575

شماره تلفن دفتر مرکزی تهران : 88375782

ما پاسخگوی اعتماد شما به بهترین وجه ممکن هستیم


باربری تهران - باربری ونک - باربری سعادت آباد - بهترین باربری تهران - باربری در تهران - اتوبار در تهران - باربری و اتوبار - باربری ولنجک - باربری محمودیه - باربری غرب تهران - باربری شرق تهران - باربری شمال تهران - باربری بزرگ - باربری بین شهری -باربری شهری -وانت بار - نیسان بار - خاور - کامیون

اتوبار و باربری بهبودی

باربری بهبودی: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در بهبودی، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده بهبودی با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در بهبودی

اتوبار و باربری بهبودی

اتوبار تهران بهبودی اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده بهبودی نموده است. کلیه شهروندان این منطقه تنها با یک تماس از خدمات بهترین باربری تهران استفاده خواهند کرد . هدف ما جلب رضایت و آرامش همشهریان عزیز میباشد.
سرویس های اتوبار تکبار در محدوده بهبودی
- ارسال سرویس باربری و اتوبار در بهبودی با امکانات
- ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی 
- اعزام نیروی توانمند و مجرب باربری جهت حمل وسائل 
- اعزام کارگر ماهر و خوش رو جهت حمل وسائل سنگین و بد بار مثل ساید
- باربری و حمل و نقل 24 ساعته شهری و بین شهری ( از مبداء تهران به سایر نقاط کشور )
اعزام نیروی خانم برای محیط های زنانه
- مشاوره و راهنمایی در تمام زمینه های اسباب کشی و باربری
با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید. ارائه سرویس باربری در کلیه مناطق تهران تخصص ماست . سرویس اتوبار در بهبودی در خدمت همشهریان محترم میباشد ! 

آسان جا به جا شوید


همین روزها باید اسباب‌کشی کنید؛ نگرانید ؟مسلما کار سختی است، ولی اگر برنامه‌ریزی کنید و به اسباب‌های خود نظم دهید و بدانید کدام بسته را اول باید باز کنید و کدام بسته را آخر کار برای شما کمی راحت خواهد شد، پس به این نکات توجه کنید.
1‌ـ‌ اول از همه خانه جدید را قبل از این که اسباب و اثاثیه وارد آن شود تمیز کنید. اگر موکت احتیاج به تعویض و شست‌وشو دارد آن را انجام دهید و اگر خانه باید نقاشی شود تا زمانی که وسایل وارد خانه نشده است این کار انجام شود برای شما راحت‌تر خواهد بود.

2‌ـ‌ موقع بسته‌بندی نیز سعی کنید کالاهای ضروری و غیرضروری را با هم قاطی نکنید. لوازم غیرضروری را که باید آخر از همه باز شود در یک کارتن قرار دهید.

3‌ـ‌ روی کارتن‌ها بنویسید چه وسایلی درون آن قرار دارد که تا هنگام باز کردن دچار مشکل نشوید.

4‌ـ‌ هیچ‌وقت بدون مشخص‌کردن جای وسایل، آنها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید.

5‌ـ‌ برای باز کردن کارتن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود.

6‌ـ ‌ هر کارتنی را در اتاق مخصوص خودش قرار دهید تا سر فرصت باز شود.

7‌ـ‌ وسایل را جدا جدا باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.

8‌ـ‌ اگر طرح خاصی از چیدمان در ذهن داشته باشید، قرار دادن مبلمان در جای خود راحت‌ترین کار خواهد بود. اگر در این کار مطمئن نیستید، از دیگران نظر بخواهید.

9ـ پس از آن‌که وسایل بزرگ آشپزخانه و ظروف را در جای خود قرار دادید، جعبه‌های خالی را جمع کنید تا ابزارهای کوچک میان کارتن‌ها گم نشود.

10ـ دقت داشته باشید همیشه از اجسام، ابزار و ظرف بزرگ‌تر به سمت ابزار ریزتر حرکت کنید. به این ترتیب راحت‌تر به فضای اطراف‌تان نظم می‌دهید و آرامش بیشتری پیدا می‌کنید.
11 ‌ـ‌ جمع‌کردن اسباب را با لوازم و اشیای غیرضروری آغاز کنید. مثل چینی‌آلات و لوازم تزئینی. برای جمع‌آوری آنها حتما از مقدار زیادی کاغذ روزنامه استفاده کنید تا انباشت آنها روی همدیگر در کارتن و فشار حاصل از آن باعث شکستگی نشود.

12 ‌ـ‌ مبلمان را هم با روکش مخصوص بپوشانید. لوازم صوتی و تصویری را حتما در داخل جعبه‌های خودشان قرار دهید تا بر اثر حرکت آسیب نبینند. یخچال و گاز را هم بهتر است، با پارچه‌های بزرگ پوشانده تا بدنه آنها آسیب نبیند. تا حد امکان هیچ وسیله‌ای را بدون جعبه، بسته‌بندی و ایجاد پوشش با مقوا جابه‌جا نکنید.

13 ‌ـ‌ برخی از اشیا و کالاها را مثلا لباس‌ها و اشیای قیمتی و پول نقد را چند روز قبل از اسباب‌کشی به منزل یکی از نزدیکان‌تان برده تا اسباب‌کشی به پایان برسد.

14 ‌ـ‌ بهتر است صبح اول وقت را برای اسباب‌کشی انتخاب کنید.

15 ‌ـ‌ روز اسباب‌کشی هر یک از اعضای خانواده باید ماموریت کنترل یک قسمت از کار را به عهده بگیرند. یک نفر باید در منزل مواظب اسباب باشد، یک نفر در راه پله‌ها مرتب همراه کارگران بالا و پایین برود و یک نفر نیز باید پای کامیون برنحوه چینش اسباب نظارت کند.

16‌ـ‌ سعی کنید در جعبه‌ها جای خالی باقی نماند. البته خالی ماندن بخش‌هایی از جعبه‌ها اجتناب‌ناپذیر است. برای پر کردن آنها می‌توانید از حوله، دستمال‌های آشپزخانه یا در نهایت روزنامه مچاله شده استفاده کنید. جعبه‌ای که بخش‌های خالی دارد، نامتعادل بوده و ممکن است له شود و وسایل درون آن آسیب ببیند.

اقدامات پس از اسباب کشی

بعد از اسباب کشی


توصیه هایی در مورد اقدامات بعد از اسباب کشی برای چیدمان سریع وسایل خانه.



به نظر می‌رسد باز کردن وسایل بعد از اسباب‌کشی تمامی ندارد. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده جابه‌جایی ( حتی تجربه ی یک جابجایی راحت ) و رسیدن به خانه جدید، اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر و راحت‌تر هر چیزی را در جای مناسب قرار دهید از روش زیر استفاده کنید. البته ناگفته نماند که هر چه زودتر بسته بندی خرده ریز ها و اقلام درشت را باز کنید، زودتر به آرامش می‌رسید.


برای این منظور به شما پیشنهادی میدهیم:


· قبل از باز کردن وسایل ، لوازم ضروری مانند چاقو، پیچ‌گوشتی، میخ، چکش و سطل آشغال را آماده کنید تا به‌راحتی چسب‌ها را باز کرده، تابلوها را به دیوار زده و کارتن‌های خالی را دور بریزید.


· ابتدا تصمیم بگیرید که مبلمان و وسایل بزرگ مانند پیانو ، میز تلویزیون و تلویزیون و ... بهتر است در کجا قرار بگیرند. این باعث می شود یه نمای کلی نسبت به چیدمان منزل در ذهن شما مجسم شود. هیچ‌وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث می‌شود ماه‌ها در داخل جعبه‌های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف بگردید.




بعد از حمل اثاثیه منزل به خانه ی جدید برای باز کردن برنامه‌ریزی داشته باشید. بهترین حالت باز کردن وسایل در مدت یک هفته خواهد بود:


1. گیج و عصبی نشوید. بهترین شرایط اینست که هر روز بعد از برگشتن از کار روزانه ( و کمک گرفتن از کسی برای نگه‌داری از کودکتان، ) شروع به باز کردن وسایل کنید.


2. از فرزند بزرگ‌تر خود در این راه کمک بگیرید. می‌توانید این کار نفس‌گیر را بین اعضاء خانواده تبدیل به کاری سرگرم‌کننده کنید.. از آن‌ها بخواهید هر روز دو یا سه جعبه را باز کنند.


3. جعبه‌های پرکارتر مانند ظروف غیرضروری آشپزخانه یا وسایل گاراژ را به انتهای کار موکول کنید.


4. فراموش نکنید وسایل مورد نیاز و ضروری را ابتدا باز کنید. وسایل ضروری شامل ملحفه‌ها، وسایل حمام و آشپزخانه و بعضی از لباس‌ها خواهند بود. باز شدن وسایل لازم، زندگی را در طول مدتی که در خانه جدید کاملا مستقر شوید، کمی راحت‌تر می‌کند.


5. هنگام باز کردن کارتن‌ها، فهرستی از محتویات داخل آن تهیه کنید و این یادداشت را تا انتهای چیدمان همراه خود داشته باشید ، این مساله کمک میکند تا وسایل را راحت‌تر پیدا کنید.


6. جعبه ها و بسته بندی ها را اتاق به اتاق باز و از آشپزخانه و حمام شروع کرده و تا اتاق‌خواب‌ها و اتاق بچه‌ها ادامه دهید.


7. به محض این که هر کس به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کرد، سراغ وسایل بقیه جاها مثلا اتاق پذیرایی، راهرو و ... برود.